پیام استعفای رییس خانه معدن، استقبال از حضور نیروهای جوان در این نهاد صنفی است

 

 

پژوهشگر و کارشناس حوزه معدن با بیان این که در سال‌های اخیر تعداد زیادی از جوانان کشور در حوزه معدن فعال شده‌اند گفت: نیروهای جوان، خلاق و تازه‌نفس حوزه معدن خواستار حضور نمایندگان هم‌نسل خود در نهادهای صنفی هستند و این تغییر و تحول یک ضرورت است.
دکتر وحید وزیری گفت: با توسعه صنعت معدن و صنایع وابسته به آن، رشته‌های مرتبط با حوزه معدن نیز در دانشگاه طرفداران زیادی پیدا کرد و در یک دهه اخیر شاهد فارغ‌التحصیل شدن مهندسان جوان فراوان و خوش‌فکری بودیم که اکنون فعالان موفقی در حوزه معدن محسوب می‌شوند.
وی افزود: طبیعتا فارغ‌التحصیلان جوان، پرانرژی، آشنا به علم روز، خوش فکر و خلاق بوده و ایده‌های جدیدی را برای معدن‌کاری کشور به ارمغان آورده‌اند. این تغییر و تحولات در حالی روی داده که در برخی تشکل‌های تخصصی حوزه معدن، هنوز این تغییرات به رسمیت شناخته نشده و سال‌هاست که افراد ثابتی عهده‌دار مسوولیت در آن هستند.
این پژوهشگر حوزه معدن با بیان این که لازمه کار صنفی، انرژی، خلاقیت و انگیزه بالاست گفت: این یک اصل پذیرفته شده است که باید مدیران نهادهای صنفی هر چند سال یک بار تغییر کرده تا راهبردهای جدید و روش‌های نو در پیش گرفته شود. البته لازم است در این تغییر و تحولات، شأن، منزلت و جایگاه مدیران قبلی حفظ شده و از تجربه و راهنمایی آنها به بهترین نحو استفاده شود.
وزیری با اشاره به استعفای رییس خانه معدن ایران گفت: آقای مهندس بهرامن زحمات زیادی برای خانه معدن کشیده و تشکل نسبتا قدرتمندی را ساماندهی کردند و اکنون هم با استعفای خود، این پیام را به جوانان دادند که خانه معدن آماده پذیرش افکار و نیروهای جوان و جدید است.
وی ادامه داد: در چنین شرایطی امیدوارم فعالان جوان معدنی بتوانند به خوبی جای ایشان را در خانه معدن پرکرده و با گروهی قوی و پرتلاش، و البته با استفاده از تجربیات پیشکسوتان صنفی، مشکلات حوزه معدن را رفع کنند.

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها