گزارش عملیات ساخت ۶ جاده دسترسی به معادن سنگ آهن سنگان

به گزارش معدن ۲۴، این راه های دسترسی شامل مسیر خردایش به خردایش، محدوده سی اس غربی، سی اس شرقی، دردوی ۲، دردوی- باغک و معدن آ است که سبب تسهیل در حمل مواد معدنی و کاهش فاصله حمل صورت گرفته است.

به گزارش معدن ۲۴، این راه های دسترسی شامل مسیر خردایش به خردایش، محدوده سی اس غربی، سی اس شرقی، دردوی ۲، دردوی- باغک و معدن آ است که سبب تسهیل در حمل مواد معدنی و کاهش فاصله حمل صورت گرفته است.

مسیر خردایش به خردایش

این راه برای خوراک دهی به واحدهای خردایش احداث شد. طول جاده ١٧٣٠ متر و عملیات احداث این جاده از مرداد ماه ١٣٩٣ آغاز و در دی ماه ١٣٩۵ پایان پذیرفت. همچنین حجم عملیات خاکی برابر ۲۴۶٫۰۰۰ متر مکعب معادل ۶۶۶٫۰۰۰ تن است. با احداث این جاده، مسیر حمل سنگ آهن به واحدهای خردایش تا یک دوم مسیر قبلی کاهش یافت.

محدوده Cs غربی

این مسیر به منظور این راه برای خوراک دهی به شرکت های فولاد خراسان و فولاد مبارکه طراحی شد. طول این جاده ٢١۵۵ متر و عملیات احداث آن در بهمن ماه ١٣٩۴ آغاز و تاکنون بیش از ٩۵درصد آن تکمیل شده است. حجم عملیات خاکی برابر ۴۴۶٫۰۰۰ متر مکعب معادل یک میلیون و ۲۰۰هزار تن است.

معدن Cs شرقی

مسیر فوق برای خوراک دهی به شرکت های فولاد خراسان و فولاد مبارکه احداث شده است. طول جاده ۴٩٠ متر و عملیات احداث آن در دی ماه ١٣٩۴ آغاز و در خرداد ماه ١٣٩۵ پایان پذیرفت. حجم عملیات خاکی این محدوه برابر ۸۴٫۰۰۰ متر مکعب معادل ۲۲۸٫۰۰۰ تن است. از مزایای احداث این جاده می توان به افزایش ظرفیت تولید معادن و همچنین کاهش فاصله حمل سنگ آهن اشاره کرد.

راه سازی معادن دردوی ٢

این مسیر با هدف خوراک دهی به شرکت توسعه ملی احداث شد که طول این جاده ١٧٣٠ متر و عملیات احداث این جاده در آذر ماه ١٣٩٣ آغاز و در اسفند ماه ١٣٩۵ پایان پذیرفت. حجم عملیات خاکی برابر ۱۴۷٫۰۰۰ متر مکعب معادل ۴۰۷٫۰۰۰ تن است.

راه سازی معادن دردوی _ باغک

این راه با هدف خوراک دهی به شرکت های فولاد شرق کاوه و توسعه ملی طراحی شد. طول جاده ٢٧٨١ متر و عملیات احداث این راه از مرداد ماه ١٣٩٣ آغاز و تاکنون بیش از ٩۵درصد آن تکمیل شده است. حجم عملیات خاکی برابر یک میلیون و ۹۴۵هزار متر مکعب معادل ۵ میلیون و ۲۰۰هزار تن است.

راه سازی معدن A

این جاده برای خوراک دهی به شرکت های فولاد خراسان و فولاد مبارکه احداث شد که طول این جاده ٢٩۶۵ متر و عملیات احداث آن در مرداد ماه ١٣٩٣ آغاز و در دی ماه ١٣٩۵ پایان پذیرفت. حجم عملیات خاکی برابر یک میلیون و ۴۶۰ متر مکعب معادل ۴ میلیون و ۳۶۰ تن است. در احداث این جاده بیش از یک میلیون تن سنگ آهن با کیفیت بالا استخراج و تحویل شد.

طراحی تمام جاده های فوق برای تردد دامپتراک با ظرفیت ٢٢٠ تن صورت پذیرفته است. طول جاده ١٧٣٠ متر و عملیات احداث این جاده از مرداد ماه ١٣٩٣ آغاز و در دی ماه ١٣٩۵ پایان پذیرفت. حجم عملیات خاکی برابر ۲۴۶٫۰۰۰ متر مکعب معادل ۶۶۶٫۰۰۰ تن است.

با احداث این جاده، مسیر حمل سنگ آهن به واحدهای خردایش تا یک دوم مسیر قبلی کاهش یافت

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها