ورودی نمایشگاه متافو امروز توسط پلیس بسته شد

پلیس راهور ورودی های نمایشگاه بین‌المللی تهران را به روی بازدیدکنندگان متخصص سه نمایشگاه تخصصی متالورژی و فولاد ،نساجی و کشاورزی بست .

پلیس راهور ورودی های نمایشگاه بین‌المللی تهران را به روی بازدیدکنندگان متخصص سه نمایشگاه تخصصی متالورژی و فولاد ،نساجی و کشاورزی بست .

به گفته برگزارکنندگان نمایشگاه با این اقدام پلیس برای کسب و کار بیش از ۷۰۰ تولیدکننده داخلی و حدود ۱۰۰ شرکت خارجی مهمان اختلال ایجاد شد.

پلیس راهور این اقدام را به دلیل عدم هماهنگی با پلیس اعلام کرده و گفته تنها نمایشگاه های تخصصی میتوانند در تهران برگزار شوند

با توجه به اینکه نمایشگاه متافو نمایشگاه کاملا تخصصی محسوب می شود ، مشخص نیست این اقدام پلیس
راهور به چه منظور انجام شده است

برخی شنیده ها حاکی است که این اقدام پلیس راهور مربوط به گزارشی است که از صدا و سیما منتشر شده و صدا و سیما قصد دارد با شلوغ جلوه دادن خیابان و حواشی نمایشگاه زمین نمایشگاه بین المللی را به تملک خود در بیاورد .

با توجه به اینکه امروز اولین روز نمایشگاه متافو بود و تا ۱۷ آذر ماه این نمایشگاه ادامه دارد ، ۳۳۴ غرفه دار این نمایشگاه بیم آن را دارند که در روزهای آتی نیز از ورود آنها با خودرو به نمایشگاه توسط پلیس جلوگیری شود.

با عنایت به اینکه کسب و کار ها با هدف گسترش و توسعه و جذب مشتریان و بازارهای صادراتی در نمایشگاه شرکت میکنند و نمایشگاه متافو بازخورد بین المللی دارد ، امید است مسولان سریعتر این مشکل را حل کنند .

بنابر اخبار واصله رئیس سازمان توسعه تجارت تا ساعات پایانی شب در حال رایزنی برای حل این مشکل بود .

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها