فروش صادراتی گل‌گهر با اعمال نرخ های جدید عوارض مقرون به صرفه است

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر اعلام کرد: با وجود اعمال نرخ های جدید عوارض، فروش صادراتی برای این شرکت مقرون به صرفه خواهد بود.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر اعلام کرد: با وجود اعمال نرخ های جدید عوارض، فروش صادراتی برای این شرکت مقرون به صرفه خواهد بود.

به گزارش روز چهارشنبه سایت خبری- تحلیلی معدن۲۴ از سامانه کدال، به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وضع عوارض صادراتی بر محصولات زنجیره فولاد به استحضار می رساند پیرو اطلاعیه شفاف سازی منتشر شده در سامانه کدال به تاریخ ۲۸ / ۰۱ / ۱۴۰۱ و باتوجه به نامه شماره ۵۳۸۳۶ / ۶۰ روز ۲۴ / ۰۲ / ۱۴۰۱ مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت با موضوع تغییر نرخ عوارض صادراتی سال ۱۴۰۱، با توجه به مبلغ پیش بینی فروش صادراتی این شرکت در سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۳هزار و ۸۲۸ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال، مبلغ هزینه عوارض صادراتی نسبت به اطلاعیه قبلی منتشر شده در سامانه کدال مبلغ یک‌هزار و ۸۰۴ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال کاهش خواهد یافت و با اعمال نرخ های جدید عوارض، فروش صادراتی برای این شرکت مقرون به صرفه خواهد بود.
بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.
پایان خبر/////

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها