دوم آذر ماه، مجمع عمومی عادی فوق العاده  «فملی» برگزار می‌شود

بر اساس اطلاعیه مندرج در سامانه کدال، مجمع عمومی عادی فوق العاده  شرکت ملی مس (با نماد بورسی فملی) روز سه شنبه دوم آذرماه 1400 برگزار می‌شود.

بر اساس اطلاعیه مندرج در سامانه کدال، مجمع عمومی عادی فوق العاده  شرکت ملی مس (با نماد بورسی فملی) روز سه شنبه دوم آذرماه 1400 برگزار می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه  سایت خبری- تحلیلی معدن24 از سامانه کدال، از همه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی شرکت ملی صنایع مس ایران دعوت می‌شود تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 16 روز سه‌شنبه مورخ دوم آذر ماه در استان تهران، شهر تهران به آدرس  خیابان ولی عصر (عج)، نرسیده به پارک ساعی، پلاک 2161، طبقه چهارم برگزار می‌شود حضور به‌هم رسانند.
با توجه به شیوع بیماری کرونا و در اجرای الزامات نامه شماره 31/104 تاریخ 20/12/98 ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا (ابلاغی سازمان بورس و اوراق بهادار به تاریخ 26/12/98) ، امکان حضور فیزیکی سهامداران در جلسه مجمع حداکثر برای 15 نفر مقدور است.
بر این اساس، با عنایت به ضرورت حضور سهامداران عمده، هیات رئیسه، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس و بازرس قانونی، سایر سهامداران ضمن عدم حضور فیزیکی، جلسه مجمع را از طریق سایت شرکت به نشانی WWW.NICICO.COM به صورت آنلاین مشاهده کنند.
در ضمن به موجب ماده 99 لایحه اصلاحی قانون تجارت و ماده 19 اساسنامه، سهامدارانی که در جلسه حضور می‌یابند، باید با ارائه کارت ملی، شناسنامه، ورقه سهام یا اعلامیه خرید سهام در بورس در روز برگزاری جلسه مجمع، قبل از شروع جلسه مجمع به محل تشکیل جلسه مراجعه و برگ ورود به جلسه را دریافت کنند.
شایان ذکر است تحویل اصل معرفی نامه از سوی نمایندگان اشخاص حقوقی و همچنین ارائه اصل کارت ملی برای همه مراجعین برای ورود به جلسه الزامی است.
سهامداران و نمایندگان آنها که علائم سرماخوردگی یا شبه آنفلوآنزا دارند، برای حفظ سلامت سایر سهامداران و عوامل اجرایی مجمع، از حضور در جلسه مجمع خودداری کنند.
همچنین سهامداران و نمایندگانی که در مجمع حاضر خواهند شد ملزم به رعایت موارد ذیل هستند : 1) همراه داشتن ماسک و دستکش
2) همراه داشتن خودکار
3) خودداری از دست دادن و روبوسی
4) حفظ فاصله اجتماعی از دیگر شرکت کنندگان در طول برگزاری مجمع.
پایان خبر////

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها