امتیازات ویژه بانک صادرات به گلگهر برای آب خلیج فارس و افزایش تولید

صبح امروز چهارشنبه ۲۴ مردادماه منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر میزبان دکتر حجت الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران و هیئت همراه بود.

صبح امروز چهارشنبه ۲۴ مردادماه منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر میزبان دکتر حجت الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران و هیئت همراه بود.

دکتر صیدی که در سفری یک روزه و به منظور بازدید از منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر به این منطقه سفر کرده بود در نشستی مشترک با مدیرعامل و‌معاونین و‌مدیران شرکت گل‌گهر حضور پیدا کرد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در این نشست با بیان اینکه امروز برای بنده به عنوان یک کارشناس مالی که در صنعت بزرگ شده‌ام یک روز فراموش نشدنی است، گفت: امروز از نزدیک کارهای بزرگ و ارزشمندی را که گل‌گهر برای پویایی اقتصاد و صنعت کشور انجام می‌دهد را دیدم و با توجه به اینکه تابحال کارخانه‌ها و معادن زیادی را از نزدیک دیدم اما می توانم به جرات بگویم اینجا یکی از مجموعه های ارزشمند کشور است.

دکتر صیدی افزود: گل‌گهر توانسته به لحاظ گردش مالی و ارزآوری موفق عمل کند و عدم خام فروشی و تکمیل زنجیره تولید مهمترین کار انجام شده در این منطقه است.

وی خطاب به مدیران گل‌گهر گفت: ما وظیفه خود می دانیم که در هدف گذاری های شما به کمکتان بیاییم و شما را در تکمیل زنجیره فولاد یاری کنیم و نهایت تلاشمان را می‌کنیم که گام های بلند توسعه در منطقه گل‌گهر محکم تر برداشته شود.

مدیرعامل بانک صادرات از مشارکت این بانک در بحث انتقال آب خیلج فارس به سیرجان خبر داد و گفت: در بحث انتقال آب خلیج فارس مشارکت داریم و با توجه به نظر مدیرعامل گل‌گهر به صورت اختصاصی در بحث افزایش ظرفیت گندله آماده همکاری هستیم

دکتر صیدی افزود: خرید ۶۰ دستگاه ماشین آلات صنعتی و معدنی برای شرکت آرمان گهر از محل صندوق توسعه را انجام می دهیم و همچنین در اجرای پروژه فاضلاب شهری سیرجان به کمک شرکت کاریز خواهیم آمد و راه‌آهن سیرجان_کرمان را نیز از همین جلسه استارت شروع به کار آنرا خواهیم زد که امیدواریم به زودی شاهد افتتاح پروژه‌ها و طرح های مشترک بانک صادرات و گل گهر باشیم.

مدیرعامل بانک صادرات با بیان اینکه اگر گل گهر در بورس های کشورهای دیگر حضور داشت ارزش بسیار زیادی نسبت به الان پیدا می کرد ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور گل گهر در بورس های بین المللی باشیم.

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها