مجوز افزایش سرمایه “فملی” صادر شد

مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰ هزار میلیارد ریالی شرکت ملی صنایع مس ایران (با نماد بورسی فملی) از محل سود انباشته به منظور تأمین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح های توسعه ای شرکت و اصلاح ساختار مالی صادر شد.

مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰ هزار میلیارد ریالی شرکت ملی صنایع مس ایران (با نماد بورسی فملی) از محل سود انباشته به منظور تأمین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح های توسعه ای شرکت و اصلاح ساختار مالی صادر شد.

به گزارش معدن۲۴ برپایه اطلاعات منتشره در سامانه کدال، در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه 1384)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت ملی صنایع مس ایران  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع است.

سرمایه فعلی:  200,000,000,000,000   ریال

تعداد سهام قابل انتشار:  200,000,000,000 سهم

ارزش اسمی هر سهم:  1,000  ریال

مبلغ افزایش سرمایه: 200,000,000,000,000  ریال

منبع تأمین افزایش سرمایه: 200,000,000,000,000  ریال از محل سود انباشته،

موضوع افزایش سرمایه: تأمین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح های توسعه ای شرکت و اصلاح ساختار مالی

شایان ذکر است در خصوص برگزاری مجمع عمومی فوق العاده جهت تصویب افزایش سرمایه و اجرایی نمودن آن، رعایت قوانین و مقررات سازمان خصوصی سازی ضروری می باشد.

برپایه این گزارش، انجام افزایش سرمایه ، حداکثر تا 60 روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز گردیده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

همچنین مطابق مادۀ 21 قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقرّرات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطّلاعاتی بوده و به منزلۀ تأیید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، توسط سازمان نمی‌باشد.

پایان خبر/

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها