با حضور سعدمحمدی دستیابی به انقلاب معدنی امکان‌پذیر است

 

 

رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: با حضور “اردشیر سعد محمدی” در سمت معاونت معدنی وزارت صمت و با توجه به روحیه توسعه گرایانه ایشان، دستیابی به انقلاب معدنی مدنظر فعالان بخش معدن امکان پذیر به نظر می رسد.

“بهرام شکوری” امروز (سه‌شنبه) در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار سایت خبری- تحلیلی معدن ۲۴ افزود: انرژی بالا، رویکرد توسعه ای و فهم عالی از مسائل اقتصادی، همچنین حضور در کمپانی های بزرگی همچون شرکت ملی صنایع مس‌، شرکت ذوب آهن، شرکت توسعه سرب و روی و غیره و تاثیرگذاری بسیار خوب در هر یک از این شرکت‌ها، از جمله مشخصه‌ها و ویژگی‌های آقای سعد محمدی است.

وی بیان داشت: دکتر سعدمحمدی با توجه به سوابق موفق و درخشانی که تا کنون داشته، می‌تواند نقش آفرینی خوب و موثری در حوزه معدنی داشته باشد تا بتوانیم چندین برابر درآمد نفتی در این حوزه به درآمدزایی بپردازیم.

رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران در عین حال با تقدیر از زحمات دکتر اسماعیلی در این سمت یادآور شد: در دوره ایشان وزارت صنعت، معدن و تجارت با تغییرات زیادی مواجه بود و در نتیجه، شاید بسیاری از موضوعاتی که ایشان به دنبال اجرای آن بودند عقیم ماند.

به گفته وی، دکتر اسماعیلی در همین مدت اقدامات خوبی نیز به انجام رساند که از جمله آنها به روز شدن پروژه ها در شورای عالی معادن، تفویض اختیارات و واگذاری پهنه‌ ها به استان‌ها قابل اشاره است.

به گزارش معدن۲۴، صبح امروز با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر اردشیر سعدمحمدی به عنوان سرپرست معاونت معدنی وزارت صمت، جانشین دکتر اسماعیلی شد.

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها