‍ پهنه های جدید اکتشافی بزودی واگذار می شود

 

 

به گزارش معدن ۲۴،نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت معادن زغال سنگ کرمان ۷۲۰ هزار تن در سال تولیدات دارد که به راحتی امکان افزایش ۲ یا سه برابری محقق می‌شود زیرا سالانه حجم قابل توجهی زغال‌سنگ با ارز ازاد وارد کشور می‌شود.

دکتر پورابراهیمی افزود: این ظرفیت فعلی تولید زغال‌سنگ استان کرمان را قابل قبول نمی دانیم زیرا توسعه معادن زغالی ضمن جهش تولید می‌تواند موجب به کارگیری جوانان بیکار شود.

وی تاکید کرد: بیشترین امکانات در صندوق بازنشستگی فولاد وجود دارد اما کارگران زغال سنگ کمترین حقوق را دریافت می‌کنند، در حالی که خود و خانواده این افراد آسیب بسیاری از این معادن می‌بینند به آنان توجه کمتری می‌شود.

وی افزود: بعضی ها به علت ‌رویکرد خاص شرکت مانع فعال‌شدن محدوده ها هستند و موانع بیرونی و درونی برای فعال سازی معادن داریم که موانع درونی باید رفع شود و هر معدنی توسط تعاونی کارکنان فعال شود.

وی با بیان اینکه هیچ فردی از خارج از استان برای فعال کردن معادن زغال سنگ نمی‌آید گفت: واگذاری پهنه های جدید را از طریق اگهی به زودی واگذار می کنیم و پیشنهاد می شود که این اقدام از طریق تعاونی و ظرفیت خود شرکت انجام شود.

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها