ورود هلدینگ سیمان غدیر به بورس کالا

در روز جاری شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر (هلدینگ سیمان غدیر) با 6 زیرمجموعه سیمانی خود وارد بورس کالا خواهد شد.

در روز جاری شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر (هلدینگ سیمان غدیر) با 6 زیرمجموعه سیمانی خود وارد بورس کالا خواهد شد.

به گزارش روز سه‌شنبه سایت خبری- تحلیلی معدن24، سیمان یکی از محصولات استراتژیک تولیدی در کشور است که به دلایل مختلف و در بازه های زمانی متفاوت مورد توجه رسانه ها و کارشناسان اقتصادی قرار می گیرد. گاهی به دلیل افزایش قیمت مسکن که می شود بهانه ای برای توجه به اجزای تشکیل دهنده مسکن (البته درصد تاثیر قیمتی سیمان در ساخت یک ساختمان بسیار ناچیز است) و گاهی قیمت گذاری دستوری یا آزادسازی قیمت ها که در این مورد هم تناقض بسیار است اما در روزهای اخیر فروش سیمان تولیدی کشور از طریق بورس کالا دلیل اصلی توجه به این محصول سفید و خاکستری است.
عرضه سیمان در بورس کالا سال‌هاست از سوی برخی کارشناسان توصیه می شود و به هر حل چند ماهی است این مهم رنگ واقعیت به خود گرفته و در هفته جاری نیز با ورود هلدینگ سیمان غدیر، وارد فاز جدیدی می شود.
شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر (هلدینگ سیمان غدیر) با 6 زیرمجموعه سیمانی خود وارد بورس کالا خواهد شد تا تاثیر این ورود سیمانی ها به بورس بیش از پیش نمایان شود.
برپایه این گزارش، نهم خردادماه امسال در نخستین روز عرضه سیمان در بورس کالا، ۲۹ هزار و ۷۰۰ تن از این محصول به فروش رفت و طلسم ورود آن به بورس کالا شکسته شد.
پایان خبر///

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها