تغییر و تحول در گل‌گهر/ ملارحمان رفت، عتیقی آمد

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، صبح امروز در محل سالن پردیس امید شرکت گل‌گهر برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، صبح امروز در محل سالن پردیس امید شرکت گل‌گهر برگزار شد.

به گزارش روز جمعه سایت خبری تحلیلی معدن ۲۴ ، این مراسم با حضور مهندس جعفری معاون وزیر و رئیس هیئت‌عامل ایمیدرو، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، امام‌جمعه سیرجان، نماینده مردم شریف سیرجان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه سیرجان، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، مدیران عامل و اعضا هیئت‌مدیره شرکت‌های معدنی و صنعتی منطقه گل‌گهر برگزار شد.

** گل‌گهر در تحولات فولاد نقش‌آفرین است

در این مراسم، “وجیه‌الله جعفری” معاون وزیر و رئیس هیئت‌عامل ایمیدرو، با اشاره به اثرگذاری شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در زنجیره اقتصادی کشور گفت: سازمان ایمیدرو همواره از مجموعه گل‌گهر حمایت خواهد کرد، زیرا حاصل این حمایت‌ها، توسعه فعالیت‌های معدنی و رشد اقتصادی برای کشور است.

جعفری با اشاره به اینکه گل‌گهر یکی از نقش‌آفرینان مهم در زنجیره فولاد کشور است، افزود: به توسعه زیرساخت‌ها باید توجه ویژه داشت، زیرا امروز بسیاری از نگرانی‌ها برای توسعه صنعت با سرمایه‌گذاری شرکت‌ها در زیرساخت‌ها برطرف شده است.

** مشکل در کل کشور ارتباط ضعیف صنعت و دانشگاه است

در ادامه این مراسم، “حسن‌پور” نماینده مردم سیرجان افزود: نگاه به داخل کشور موضوع بسیار مهمی است، ایران دارای نیروهای متخصص زیادی است و توجه به این متخصصان  باید به عنوان یک اصل در کل کشور در دستور کار قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: باید دانشکده ای تشکیل شود و پاسخ به نیازهای آینده کشور در تکمیل زنجیره فولاد باشد.

حسن پور گفت: متاسفانه بحث محیط زیست در تصمیم گیری های کلان جایگاهی ندارد، در حالی که محیط زیست پایدار مطالبه آیندگان از ما است.

** افزایش ۸ درصدی تولید در گل‌گهر

در این مراسم، “جمشید ملارحمان” مدیر عامل سابق گل‌گهر با اشاره به فعالیت ۲ ساله خود در این شرکت گفت: بنده در این دو سال سعی بر امانت‌داری داشتم، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نقش بیش از ٣٠ درصدی در زنجیره فولاد کشور دارد و رشد تولید در این بنگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

ملارحمان اظهار داشت: در آغاز سال ۹۸ در گلگهر شروع به کار کردم و در  پایان  سال گذشته به چهار درصد افزایش تولید دست یافتیم.

وی افزود: همچنین از ابتدای امسال تاکنون، چهار درصد افزایش تولید نسبت به سال ۹۸ به ثبت رسید، این افزایش تولید حاصل صداقت و همکاری نیرو های دلسوز  در حوزه تولید بوده است.

ملارحمان تاکید کرد: در سال جدید ده‌ها پروژه تکمیل شد و پروژه انتقال آب خلیج فارس یک پروژه عظیم بود که موفق به افتتاح آن شدیم.

وی یاداور شد: همچنین بالای ۳۳ پروژه در این شرکت در دست اجرا است.

ملارحمان همچنین با اشاره به برخی عملکردها در حوزه مسئولیت اجتماعی، خاطرنشان‌کرد: طی مدت چند ماه دو استادیوم تاسیس شد، پروژه بیمارستان فوق تخصصی بالای ۸۵ درصد تکمیل شده است.

وی بیان داشت: بومی سازی تکنولوژی پروژه انباشت و برداشت با استفاده از توان مهندسی داخلی اجرا شد.

** نیازمند نگاه هلدینگی در مدیریت شرکت هستیم

در این مراسم‌ “ایمان عتیقی” مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نیز با بیان اینکه گل‌گهر یک امانت ملی است و امروز این مجموعه در زنجیره تولید فولاد کشور حرف برای گفتن دارد، ابراز امیدواری کرد: در کنار هیئت‌مدیره شرکت، بتوانیم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اهمیت بخش معدن گام برداریم.

وی، توسعه پایدار را مهم‌ترین هدف گل‌گهر دانست و افزود: این شرکت در چارچوب برنامه‌ریزی‌های فنی و استراتژیک در حرکت است و باید نقش خود در زنجیره فولاد را به‌خوبی ایفا کند.

عتیقی، ضمن تشکر از وزیر صمت، سهامداران و هیئت‌مدیره شرکت گل‌گهر برای انتخاب وی به‌عنوان‌ مدیرعامل گفت: امروز با توجه به تولیدات انجام‌شده در مجموعه، نیازمند نگاه هلدینگی در مدیریت شرکت هستیم و چشم‌انداز گل‌گهر و شرکت‌های منطقه، چشم‌انداز صنعت فولاد کشور است.

پایان خبر/

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها