معدن مس کرور عنبرآباد با حضور وزیر صمت آغاز بکار کرد

معدن مس کرور عنبرآباد به عنوان یکی از بزرگترین معادن مس کشور با ذخیره ۵۰۰ میلیون تن امروز (جمعه) با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز بکار کرد.

معدن مس کرور عنبرآباد به عنوان یکی از بزرگترین معادن مس کشور با ذخیره ۵۰۰ میلیون تن امروز (جمعه) با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز بکار کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان روز جمعه در آئین آغاز بکار معدن کرور عنبرآباد، ظرفیت تولید سالانه معدن مس کرور را ۲۰ هزار تن اعلام کرد و از اشتغالزایی ۳۰۰ نفری در مرحله ابتدایی این طرح خبر داد.

مسلم مروجی افزود: محصول تولیدی معدن مس کرور کنستانتره مس و میزان سرمایه گذاری این طرح پنج هزار میلیارد ریال است.

وی اظهار داشت: معدن مس کرور شهرستان عنبرآباد با ذخیره احتمالی ۵۰۰ میلیون تن مس، یکی از ذخایر بزرگ و ارزشمند معدنی کشور است که در روستای رودفرق شهرستان عنبرآباد واقع است.

وی به آخرین وضعیت کارخانجات مس در جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر چهار کارخانه مس در این منطقه توسط بخش خصوصی احداث شده و یک کارخانه جدید نیز در بخش اسماعیلی این منطقه آماده احداث است.

سید رضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت(صمت) امروز جمعه به منظور سفر به جنوب کرمان و بازدید از چند پروژه در این منطقه، وارد این استان شد و بدو ورود مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.
پایان بخش سفر وزیر صمت به جنوب کرمان در شهرستان جیرفت با بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ شامل پایانه صادراتی و کارخانه مس سبزوران خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها