سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران برگزار می‌شود

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران را به صورت حضوری و مجازی از چهارم تا ششم خرداد ماه امسال برگزار می کند.

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران را به صورت حضوری و مجازی از چهارم تا ششم خرداد ماه امسال برگزار می کند.

به گزارش روز یکشنبه سایت خبری- تحلیلی معدن24، این جشنواره با محوریت نمایشگاه جامع ارائه فرصت‌های بومی‌سازی و حمایت از تولید داخلی برگزار می‌شود.
در این جشنواره، جایزه ملی فولاد به برگزیدگان بزرگترین گردهمایی تولیدکنندگان، تامین کنندگان، بازرگانان و متخصصان زنجیره آهن و فولاد ایران اهدا می‌شود.
جشنواره یاد شده با مشارکت شرکت های فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، مجتمع فولاد خراسان، چادرملو، فولاد هرمزگان، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، اپال پاسیان سنگان، فولاد آلیاژی ایران و شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس برگزار می‌شود.
زمان برگزاری این جشنواره تابع شرایط ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.

ضمنا علاقه مندان به حضور در «سومین جشنواره ملی فولاد ایران» لازم است در سایت events.steeliran.org ثبت نام نمایند. دبیرخانه «سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران» از طریق راه های ارتباطی زیر آماده پاسخگویی به مخاطبان می باشد.

تلفن دبیرخانه: ۴-۸۸۵۵۱۷۰۱-۰۲۱
فکس: ۸۸۵۵۱۷۰۵- ۰۲۱
ایمیل: events@steeliran.org
فضای مجازی: ۰۹۰۲۷۸۲۱۹۱۱

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها