بازدید دکتر کرباسیان از پروژه های میدکو در استان کرمان

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیأت عامل ایمیدرو از پروژه های میدکو در استان کرمان بازدید کرد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیأت عامل ایمیدرو از پروژه های میدکو در استان کرمان بازدید کرد

صبح روز یکشنبه 20 خرداد ماه 97 دکتر کرباسیان معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیأت عامل ایمیدرو به همراه دکتر پورمند مدیر عامل محترم هلدینگ میدکو از مجتمع فولادسازی بردسیر و واحد احیای مستقیم بردسیر بازدید بعمل آوردند.

آقای دکتر کرباسیان در جمع  مدیران و دست اندرکاران این مجتمع با اشاره به این که تمامی سرمایه گذاری صورت گرفته در احداث این پروژه کاملا خصوصی است گفت: میدکو از کمترین امتیاز دولتی برای راه اندازی پروژه های خود استفاده کرده است

ایشان در ادامه گفت: انتخاب و جایابی محل احداث این کارخانه ها در حوزه زنجیره فولاد بسیار مهم است و در خصوص بحث آب نگرانی وجود ندارد.

رییس هیأت عامل ایمیدرو اضافه کرد : ایمیدرو در موضوع مواد اولیه برای طرح ها، سیاست خصوصی سازی و استفاده از ظرفیت های معدنی،  این بخش را اجرایی کرد و این مساله موجب شد تا ایمیدرو و میدکو بتوانند مسائل خود را رفع کنند.

ایشان در پایان سخنرانی خود به حمایت های بانک پاسارگاد اشاره فرمود و گفت : بانک پاسارگاد توانسته سپرده های مردمی را در عین سودآوری در مسیری هدایت نماید تا در جهت اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت ها و امکانات ملی موجب اشتغال و تولید شود.

ایشان هلدینگ میدکو را به عنوان یک شاخص خوب برای توسعه کشور در نظر گرفت و گفت: میدکو می تواند یک نمونه کامل و  الگوی خوب برای دیگر سرمایه گذاران کشور باشد.

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها