فردا، عرضه اولیه ۶۰۰ میلیون سهام پارس فولاد سبزوار

 

 

مدیرعامل پارس فولاد سبزوار از عرضه اولیه ۶۰۰ میلیون سهام این شرکت در روز چهارشنبه (فردا، ۲۴ شهریور ماه) خبر داد.

“مجتبی شعبانی” شامگاه سه شنبه در گفت و گو با سایت خبری- تحلیلی معدن ۲۴ با بیان اینکه ۸۵ درصد سهام این شرکت مربوط به اپال کانی پارس و ۱۵ درصد دیگر مربوط به ایمیدرو است، افزود: فردا (چهارشنبه) ۱۵ درصد از ۸۵ درصد سهم اپال کانی پارس معادل ۶۰۰ میلیون سهام با قیمت پایه حدود ۲۸ هزار و ۴۱۰ ریالی عرضه خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: از محل تامین مالی این تعداد سهام بتوان برای سرعت بخشیدن به تکمیل طرح‌های توسعه‌ای این شرکت استفاده کرد.

شعبانی گفت: هم اینک دو طرح توسعه ذوب یک میلیون تنی و بریکت یک میلیون و ۶۷۰ هزار تنی از سوی این شرکت در دست اجرا است که بخشی از آن از محل عرضه اولیه یاد شده تامین مالی خواهد شد.

مدیرعامل پارس فولاد سبزوار ادامه داد: بخش دیگری از تامین مالی این طرح ها مربوط به فاینانس چین است که اکنون ۳۴ میلیون یورو پیش پرداخت آن انجام شده است.

وی خطاب به سهامداران بورسی تصریح کرد: سهام پارس فولاد سبزوار سهام ارزنده‌ای برای سرمایه گذاری خواهد بود، به طوری که در ۶ ماه نخست سال مالی این شرکت یک هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان سود حسابرسی شده است و پیش‌بینی کل سال مالی ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سود خواهد بود که حداقل سود هر سهم بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ تومان برای سهامداران به ارمغان خواهد آورد.

شعبانی ادامه‌داد: تعهد مسئولان شرکت این است که ۹۰ درصد این سود بین سهامداران توزیع شود.

به گزارش معدن ۲۴، فردا سهام پارس فولاد سبزوار در نماد “فسبزوار” با حداکثر سهم هر کد حقیقی و حقوقی ۱۲۰۰ سهم با قیمت مبنا ۲۸ هزار ۴۱۰ ریال، سقف قیمت ۳۱ هزار و ۲۵۰ ریال و کف قیمت ۲۵ هزار و ۵۷۰ ریال عرضه اولیه خواهد شد.

همچنین ورود سفارش فقط با کد معاملاتی باید در دوره زمانی و محدوده قیمتی تعیین شده برای ثبت سفارش امکان پذیر بوده و ورود سفارش به صورت گروهی مجاز نیست.

 

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها