کارخانه فولادسازی مجتمع فولاد غدیر نی ریز در نیمه نخست ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد/به‌کارگیری عمده نیروهای استخدامی جدید در پروژه گندله‌سازی

به گزارش سایت خبری تحلیلی معدن ۲۴، محسن مصطفی پور در پیام نوروزی به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۱ با اشاره به نامگذاری امسال به “تولید، دانش ‌بنیان، اشتغال آفرین” افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب بر مسئله تولید، رسالتی مضاعف برای صنعتگران و تولیدکنندگان به دنبال دارد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی معدن ۲۴، محسن مصطفی پور در پیام نوروزی به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۱ با اشاره به نامگذاری امسال به “تولید، دانش ‌بنیان، اشتغال آفرین” افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب بر مسئله تولید، رسالتی مضاعف برای صنعتگران و تولیدکنندگان به دنبال دارد.

وی بیان داشت: آنچه در سال گذشته در مجموعه فولاد غدیر نی ریز پشت سر گذاشته شد در راستای اجرای سیاست‌های کلی نظام فارغ از هر گروه، دسته، بخش و جناح و صرفاً با نگاه به حاکمیت ملی و اجرای فرامین رهبری در جهت ایجاد اشتغال پایدار، رفع موانع و تولید مضاعف بوده است.
مصطفی پور خاطرنشان کرد: ما در مجموعه فولاد غدیر نی ریز توانستیم با وجود همه مشکلات مبتلا به صنعت از جمله قطعی گاز و برق کوشش کرده و حتی نگذاریم لحظه‌ای تولید در کارخانه متوقف شود و امروز در جایگاهی قرار داریم که با انگیزه فراوان و اعتمادی راسخ می‌توانیم اعلام کنیم که در نیمه نخست ۱۴۰۱ کارخانه فولادسازی ما در مدار تولید و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
وی یادآور شد: در راستای تحکیم اشتغال پایدار، سال گذشته آزمون استخدامی در این مجتمع برگزار شد که نتایج آن امسال اعلام و همکاران جدیدی به ما اضافه خواهند شد.
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز گفت: با تاکید رهبری بر تولید، امسال خود را مکلف می‌دانیم که تولیدمان را با حداکثر ظرفیت و با بهره وری بالاتر ادامه دهیم؛ در این راستا به‌منظور تکمیل زنجیره ارزش، با اجرای عملیات ساخت کارخانه گندله سازی عمده نفرات در این پروژه به کار گرفته خواهند شد که گامی موثر در توسعه مجتمع فولاد غدیر نی ریز خواهد بود.
وی با اشاره به نگاه ویژه به اجرای پیوست های محیط زیستی و مسئولیت های اجتماعی در این مجتمع، خاطرنشان کرد: در زمینه بهینه سازی مصرف آب، استفاده از منابع موجود و بهره ور شدن استفاده از آبهای منطقه‌ای، مطالعاتی به همراه شرکت آبفای استان فارس برای پساب فاضلاب در شهرستان نیریز انجام شده و بی‌شک در سال جاری این پروژه عملیاتی خواهد شد.
مصطفی‌پور، اجرای نوار کمربند سبز در منطقه با تلاشی بیش از گذشته، احیاء باغات اطراف کارخانه (که از ابتدای امسال نیز به طور جدی آغاز شده است) و همچنین نگاه ویژه به موضوع محیط زیست با به کارگیری فناوری های جدید دانش بنیان به منظور جلوگیری از آلایندگی محیطی را از جمله اقدامات در دستور کار در این مجتمع در سال ۱۴۰۱ برشمرد.
وی با اشاره به انجام مسئولیت‌های اجتماعی از سوی این مجتمع در سال گذشته، این اقدامات را کافی ندانست و تصریح کرد: در اجرای پیوست مسئولیت های اجتماعی خود را مکلف می‌دانیم در راستای سیاست‌های مورد انتظار مسئولان و همچنین انتظارات مردم به عنوان شرکتی پیشرو گام‌های بلندتری را برداریم.
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز تصریح کرد: به طور حتم تولید مبتنی بر دانش بنیان را در راستای ایجاد اشتغال پایدار به عنوان یکی از اصلی‌ترین سرفصل های اقدامات سال جاری برای خود متصور هستیم و با آغاز اقدامات جدی و فعالیت های رسمی، آن را به عنوان یک سیاست کلی در مجموعه به پیش خواهیم برد.
پایان خبر////

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها