کابل میزبان نمایشگاه محصولات چین

 

 

معدن۲۴: اولین نمایشگاه محصولات و تکنولوژی چین روز پنجشنبه به میزبانی کابل در افغانستان برگزار شد. مولوی حمدالله نعمانی وزیر شهرسازی افغانستان نیز در مراسم افتتاحیه با قدردانی از تلاش های صورت گرفته، بر ایجاد فرصت های شغلی در کشور تاکید کرد.
حمدالله نعمانی اظهار داشت که امارت اسلامی طالبان از تمام سرمایه گذارها برای سرمایه گذاری در این کشور حمایت و تمام زیر ساخت های لازم را برای این زمینه فراهم خواهد آورد.
مدیر نمایشگاه چین کابل یومینگ هوی به مناسبت این مراسم افتتاحیه سرمایه گذاری چین در افغانستان را عامل توسعه اقتصادی دانست و بر ضرورت گسترش روابط تجاری بین دو کشور تاکید کرد. او همچنین از تمام سرمایه گذاران جهانی درخواست کرد که به سرمایه گذاری در افغانستان بپردازند.
نفیسه دانش، یک سرمایه گذار زن افغان از تاجران افغان خواست تا به جای فروش محصولات با تجار افغان، آنها را برای “خودکفایی کشور” مبادله کنند. او خواستار افتتاح یک بازار افغانی همانند اقدام چینی ها در سراسر کشورهای جهان شد.
در این نمایشگاه، انواع محصولات، تکنولوژی های چینی و سایر وسایل الکترونیکی به نمایش گذاشته شده است و به مدت سه روز در شهر چاینا تاون کابل پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها