چهارم اسفندماه؛ برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با نماد بورسی کچاد چهارم اسفندماه امسال، مجمع عمومی فوق‌العاده خود را به‌منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه برگزار می کند.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با نماد بورسی کچاد چهارم اسفندماه امسال، مجمع عمومی فوق‌العاده خود را به‌منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه برگزار می کند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار سایت خبری تحلیلی معدن ۲۴ از سامانه کدال، با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-00A-230 مورخ 1400/11/12 از همه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌گردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 08:00 روز چهارشنبه مورخ 1400/12/04 در استان تهران ، شهر تهران به آدرس مجموعه فرهنگی ورزشی وزارت کار و امور اجتماعی ، سالن تلاش واقع در تهران- خیابان ولیعصر – بالاتر از جام جم- نرسیده به چهارراه شهید چمران (پارک وی) برگزار می‌گردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

سایر موارد
توضیحات:
1- استماع گزارش هیات مدیره ، حسابرس و بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه
2- تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و اصلاح ماده مربوطه در اساسنامه شرکت
3- سایر مواردی که مطابق مقررات در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده باشد.

ج-نحوه دریافت برگ حضور در جلسه :
از همه سهامداران محترم و نماینده های قانونی آنها درخواست می گردد جهت اخذ برگ ورود به جلسه یک ساعت قبل از برگزاری مجمع با ارائه کارت ملی به محل برگزاری مجمع مراجعه کنند.
ضمناً اشخاصی که از طرف سهامداران وکالت یا نمایندگی دارند باید اصل وکالتنامه معتبر یا نامه نمایندگی به همراه داشته باشند .
نکته مهم (درج شناسه ملی ، شماره ثبت سهامدار حقوقی ، همچنین کد ملی و شماره شناسنامه و تاریخ تولد نماینده معرفی شده درمعرفی نامه الزامی می باشد.) با عنایت به مصوبه شماره 184874 مورخ 03/11/1400 ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغیه مورخ 09/11/1400 سازمان بورس و اوراق بهادار در این خصوص ، حضور سهامداران محترم با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی مربوط به برگزاری اجتماعات شامل استفاده از ماسک ، انجام واکسیناسیون ، و به همراه داشتن کارت واکسیناسیون با نظارت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بلامانع است .
ضمناً امکان حضور مجازی سهامداران از طریق مراجعه همزمان به پایگاه اطلاع رسانی سایت آپارات به نشانی www.aparat.com وسایت شرکت به نشانی www.chadormalu.com فراهم شده است.
پایان خبر////

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها