پایان توقف 13 ساله/ آلکوا آلومینیوم استرالیا به چرخه تولید باز می گردد

 

 

معدن24: شرکت آلکوا یکی از تولید کنندگان برتر آلومینیوم در استرالیا اعلام کرده است که عملیات تولیدی خود را در ویکتوریا طی نیمه سوم سال 2022 پس از 13 سال توقف از سر می گیرد!
به گفته مسئولان، این واحد که از سال 2009 با توقف عملیاتی مواجه شده بود پس از سال ها با طرفیت تولیدی 35 هزار تنی به چرخه تولید باز خواهد گشت. شرکت آلکوا با ظرفیت تولید197 هزار تنی سالانه از زیر مجموعه های پورتلند آلومینیوم بوده که مجموعا 358 هزار تن تولید سالانه دارد.
با از سرگیری عملیات در زمان ذکر شده، آلکوا با ظرفیت 95 درصدی تولیدی خود شروع به کار خواهد کرد که مجموعا به 185 هزار تن سالانه در ابتدا خواهد رسید.
این شرکت که مالکیت آن متعلق به آلکوا کرپ و آلومینیوم استرالیا بوده که مجموعا سهام دار 55 درصد از پورتلند آلومینیوم می باشد و مابقی آن هر کدام به اندازه یکسان 22.5 درصدی به نامینیز و ماروبنی متعلق است.
همچنین آلکوا قبلا اعلام کرده که عملیات تولیدی خود را در آلومار برزیل در نیمه دوم سال 2022 شروع خواهد کرد که از سال 2015 متوقف شده بود.
گفتنی ست بهای هر تن آلومینیوم در سال جاری میلادی شتاب داشته و به تراز تاریخی خود که در سال 2008 و نرخ 3229 دلاری رخ داده بود، هجوم برده که ناشی از نگرانی های مرتبط با عرضه بوده است.

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها