معدن در هفته سوم اسفند

پادکست خبری معدن



 

 

 

آیین انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران و بانک رفاه کارگران با حضور مدیران عامل ۲ مجموعه در ساختمان مرکزی بانک رفاه کارگران در تهران در حالی برگزار شد که طرفین بر سرمایه گذاری در توسعه فعالیت های معدنی تاکید کردند.

رئیس هیات عامل ایمیدرو، بر استفاده از روش های خلاقانه و متنوع برای تسهیل حضور شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

ریل مترو ۵۴E۱ “تولید شده در ذوب‌آهن اصفهان به عنوان نوآوری برتر سال ۱۴۰۱ در بخش محصول انتخاب شد.

تفاهم‌نامه بزرگ همکاری معدنی ((اکتشاف، استخراج و فرآوری کانسنگ مواد پرتوزا و عناصر همراه)) فی‌مابین مدیران عامل شرکت‌های سنگ‌آهن مرکزی ایران و سازمان انرژی اتمی با حضور معاون رییس جمهور و وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی به امضا رسید که در این مراسم مقام عالی وزارت از این اکتشافات جدید به عنوان زمینه‌ساز تحول اقتصادی نام برد.

انفجار در یکی از معادن زغالسنگ طزره دامغان چهار کارگر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

برخلاف سال گذشته میلادی، زغال‌سنگ سال ۲۰۲۳ را ناامیدانه آغاز کرده است. از ابتدای سال میلادی جااری بهای این کامودیتی افت شدید قیمت را تجربه کرده است. فروکش کردن بحران گازی در جهان پس از جنگ اوکراین و روسیه به همراه کاهش مصرف زغال‌سنگ در دنیا موجب شده است که قیمت زغال‌سنگ در کانال نزولی قرار گیرد. با این‌‌‌حال امکان افزایش قیمت‌ها به دلیل رشد تقاضا در چین وجود دارد. برخی تحلیلگران معتقدند که افزایش قیمت‌ها یا تداوم کاهش بهای زغال‌سنگ به آینده اقتصاد و میزان بهبود رشد این کشور بستگی دارد.

هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران سه شنبه 16 اسفند طی مصوبه‌ای ضمن قدردانی از زحمات سیدمحمدرضا میری لواسانی در دوره تصدی مدیرعاملی شرکت آلومینیوم ایران، سیدمهدی میراشرفی را به عنوان مدیرعامل شرکت ایرالکو معرفی کرد.

با حکم دکتر «علی رستمی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «حسین محققی» به عنوان سرپرست جدید مجتمع مس سرچشمه منصوب شد.

مدیرعامل شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه بعنوان کارفرمای برتر کشوری در جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر سال ۱۴۰۱ کشور انتخاب شد.

معاملات گواهی سپرده بر مبنای شمش طلا در بورس کالا با همکاری شرکت‌های زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، شبکه بانکی و بازار سرمایه از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز می‌شود.

پایان خبرها///

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدرضا فرد
محمدرضا فرد
1 سال قبل

من پنجشنبه هر هفته منتظرم تا پادکست هفتگی معدنتون منتشر بشه عالیه