مزایای قطعی‌های بابرنامه برق در صنعت فولاد/ بازار داخلی متعادل است

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: با وجود برنامه قطعی‌هی برق، عرضه فولاد و محصولات فولادی به میزان کافی انجام شده و مشکلی از بابت تنظیم بازار نخواهیم داشت.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: با وجود برنامه قطعی‌هی برق، عرضه فولاد و محصولات فولادی به میزان کافی انجام شده و مشکلی از بابت تنظیم بازار نخواهیم داشت.

به گزارش سایت خبری- تحلیلی معدن۲۴، «سید رسول خلیفه سلطانی» گفت: در ۶ ماه گذشته پیگر آن بودیم که خاموشی‌های امسال بین صنایع مختلف توزیع شود.
این مقام صنفی افزود: همچنین بین شرکت‌های فولادی، پیگیری کردیم تا تبعیضی در بین شرکت‌ها در اعمال خاموشی شاهد نباشیم، زیرا بخشی از کار دست شرکت‌های برق منطقه‌ای است و بخشی دیگر از کار در تهران مدیریت می‌شود.
وی ادامه‌داد: همچنین کارخانجاتی که در تهران، اصفهان، خراسان، هرمزگان و سایر استان‌ها مستقرند، از نظر مصارف برق و همچنین میزان تولیدات با هم تفاوت دارند و آنچه مهم است این کارخانجات باید بتوانند با برنامه عمل کنند.
این مقام صنفی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده، صنایع فولادی از ساعت ۲۴ تا هشت صبح فردا می‌توانند بدون خاموشی فعالیت کنند؛ در این زمینه برخی شرکت‌ها که شیفت شب نداشتند، اقدام به راه‌اندازی خطوط در شب‌هنگام خواهند کرد که زمان کم‌باری مصارف برق است. همچنین در ساعت‌های روز (از هشت صبح تا ۲۴) خاموشی بابرنامه خواهند داشت.
وی با بیان اینکه در صنعت فولاد بیش از نیاز داخل تولید می‌شود، خاطرنشان‌کرد: انبارها مملو از تولیدات فولادی است و به‌طور معمول ۲ برابر نیاز داخل تولید می‌شود؛ به این ترتیب عرضه به میزان کافی انجام شده و مشکلی از بابت تنظیم بازار نخواهیم داشت.
خلیفه سلطانی تصریح‌کرد: یکی از مزایای خاموشی‌های با برنامه، برنامه‌ریزی شرکت‌ها برای اورهال کردن دستگاه‌ها، خطوط تولید و انجام تعمیرات خواهد بود.
به گزارش معدن۲۴، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران طی نامه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق اعلام‌کرد: سهمیه مصرف برق تحویلی به صنایع فولادی و سیمانی از ساعت ۲۴ تا ۸ صبح تا تاریخ دهم تیرماه امسال بدون محدودیت شد.

«مصطفی رجبی مشهدی» اعلام‌کرد: این مهم با توجه به هماهنگی های انجام شده بین وزارت نیرو و وزارت صمت اجرایی می‌شود.
وی ادامه‌داد: سهمیه مصرف از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ باید مطابق با سهمیه های ابلاغی قبلی رعایت شود.
پایان خبر/////

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن بیدار ۲۴ (madanbidar.ir)

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها