مدیرعامل «مجتمع فولاد خراسان از طرح های تازه این شرکت رونمایی کرد

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در جمع خبرنگاران رسانه های محلی و نمایندگان خبرگزاری های سراسری در نیشابور از خیز بلند این شرکت برای ۴ برنامه راهبردی خبر داد.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در جمع خبرنگاران رسانه های محلی و نمایندگان خبرگزاری های سراسری در نیشابور از خیز بلند این شرکت برای ۴ برنامه راهبردی خبر داد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،کسری غفوری در این نشست که با حضور نائب رئیس «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر» برگزار شد، با بیان این که با تسریع در احداث کارخانه تولید کنسانتره سنگ آهن این شرکت در سال ۱۴۰۲ و نیز سرمایه گذاری در توسعه شبکه و احداث تاسیسات تصفیه پساب نیشابور، دو هدف «تکمیل زنجیره تولید» و «تامین پایدار آب» شرکت  محقق خواهد شد، افزود: طرح‌های «افزایش ظرفیت تولید» و نیز «تنوع سبد محصول نهایی» شرکت، دو برنامه مهمی است که با عنایت سهامداران عمده، به ویژه «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر» در حال اجراست.

وی ابراز امیدواری کرد که با موافقت سهامداران عمده و تصویب مجمع عمومی، سرمایه لازم برای تکمیل طرح های افزایش ظرفیت شرکت، فراهم شود و افزود: افزایش ظرفیت کارخانه شماره ۱ احیا مستقیم از ۸۰۰هزار به ۱.۲ میلیون تن و ارتقای ظرفیت تولید گندله از ۲.۵ به ۳.۴ میلیون تن درحال پیگیری است و مدیران ارشد صندوق در این خصوص نظر مساعد دارند.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان همچنین از تنوع بخشی به محصول نهایی شرکت که در حال حاضر مقاطع سبک ساختمانی است، خبر داد و گفت: افزودن تیرآهن به سبد محصولات نهایی شرکت را در دست برنامه ریزی داریم.

دکتر قهرمانی، نائب رئیس «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر»، در این نشست، از حمایت این صندوق از سرمایه گذاری در اجرای برنامه های توسعه ای شرکت مجتمع فولاد خراسان خبر داد.

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن بیدار ۲۴ (madanbidar.ir)

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها