عملیات بازسازی معدن کرومیت فرومد انجام شود

علیرضا شریفی‌نژاد عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات زیست‌محیطی معدن کرومیت کاریز شهر که در روستای فرومد شهرستان میامی برگزار شد، اظهار داشت: این معدن باید به فعالیت خود ادامه دهد و عملیات بازسازی آن انجام شده و نباید مانع فعالیت آن شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اضافه کرد: تامین منافع باید دوجانبه باشد و منافع هم صنعتگر یا تولیدکننده و بهره‌بردار معدن کرومیت و هم مردم را تامین کند.

شریفی‌نژاد بیان کرد: هر فعال اقتصادی در حوزه فعالیت خود مسئولیت اجتماعی دارد که باید به آن‌ها پایبند باشد تا حداقل آسیب را به محیط پیرامونی خود وارد کند و بتوانیم پاسخگوی ذی‌نفعان که همان مردم هستند، باشیم و به مطالبات آن‌ها پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: حفظ محیط‌ زیست در اولویت است و سازمان حفاظت محیط‌ زیست باید چرخه‌های اندازه‌گیری استاندارد خود را انجام دهد و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز نظارت‌های خود را بیشتر کند تا بتوانیم با آسودگی خاطر دست‌اندازها و موانع تولید را برداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: کار درست که همان تولید و اشتغال‌زایی و رشد اقتصادی است باید به شکل صحیح انجام شده تا در آینده حداقل تبعات و عوارض زیست‌محیطی و اجتماعی را در پی داشته باشد.

به گزارشی از خبرگزاری فارس، شریفی‌نژاد با بیان اینکه تعداد بازنشستگان معدن نشان از نوعی عمران و آبادانی در منطقه دارد، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم شاهد این باشیم که بتوانیم بهره‌برداری مناسبی از تمام ظرفیت معدن کرومیت داشته باشیم.

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها