طرح جذاب ” دو سر سود ” بانک گردشگری/ دریافت تسهیلات آسان بدون نیاز به ضامن

بانک گردشگری در راستای تکمیل سبد خدمات و محصولات خود و با تمرکز بر تجهیز منابع از طریق جذب مشتریان سپرده گذار، طرح ” دو سرسود ” را اجرایی کرد.

بانک گردشگری در راستای تکمیل سبد خدمات و محصولات خود و با تمرکز بر تجهیز منابع از طریق جذب مشتریان سپرده گذار، طرح ” دو سرسود ” را اجرایی کرد.

طرح ” دو سر سود ” شامل دو انتخاب برای مشتریان بانک خواهد بود. در طرح اول، مشتری می‌تواند با بازگشایی یک سپرده مدت دار یک ساله نزد بانک، 100 درصد سود سپرده خود را در ابتدای دوره در قالب تسهیلات دریافت کند.
به عبارت دیگر به ازای مجموع سودهای ماهانه سپرده مشتری، یک فقره تسهیلات به ضمانت اصل سپرده به وی اعطا شده و اقساط تسهیلات با سود دریافتی از سپرده مشتری باید پوشش داده شود. تسهیلات مذکور در قالب عقد مرابحه اعطا شده و مدت بازپرداخت تسهیلات نیز متناسب با مدت سپرده گذاری مشتری است.
در طرح دوم، مشتریان می‌توانند با سپرده‌گذاری دوساله نزد بانک گردشگری، 30 درصد موجودی سپرده خود را تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنند. تسهیلات موضوع طرح با ضمانت اصل سپرده پرداخت می گردد. همچنین مدت تسهیلات متناسب با مدت سپرده گذاری بوده و تسهیلات موضوع این طرح در قالب عقد مرابحه اعطا می شود.
مزایای طرح ” دو سر سود ” بانک گردشگری برای مشتریان شامل دریافت سود سپرده پیش از موعد و در ابتدای دوره، دریافت تسهیلات ارزان قیمت، نیاز نداشتن به ارائه ضامن و دریافت تسهیلات با وثیقه نمودن سپرده و همچنین پرداخت اقساط به صورت خودکار از سود سپرده و عدم نیاز به مدیریت مشتری در پرداخت اقساط است.
تما هموطنان و مشتریان حقیقی و حقوقی بانک که برای تامین نیاز خود تمایل دارند با سپرده گذاری نزد بانک گردشگری از مزایای تسهیلاتی بانک بهره مند شده و یا سود سپرده های خود را پیش از موعد دریافت کنند، می توانند از مزایای طرح ” دو سر سود ” استفاده کنند.
بانک گردشگری 100 شعبه در سراسر کشور دارد.

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها