شرکت مس در ردیف پنج شرکت برتر به لحاظ ارزش

معدن ۲۴:در نخستین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالا با حضور وزیر اقتصاد، شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان پنج شرکت برتر به لحاظ ارزشی شناخته شد.

در این مراسم، علی رستمی مدیرعامل شرکت مس تندیس شرکت برتر از لحاظ ارزش بورس را از سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی دریافت کرد.

نخستین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران با حضور مقامات و مسئولان دولتی و بخش خصوصی برگزار شده و شرکت‌ ملی صنایع مس ایران و شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت اصفهان به‌عنوان پنج شرکت برتر به لحاظ ارزشی معرفی شدند.

همچنین شرکت‌های برتر در حوزه پتروشیمی شامل پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی شازند و پتروشیمی بیستون بودند که با اهدای لوح سپاس و تندیس از آنها تجلیل شد.
شرکت پارس فولاد سبزوار و سرمایه گذاری سیمان تامین دو شرکت عرضه کننده پیشرو و شرکت‌های ورق خودروی چهار محال و بختیاری، معدنی و صنعتی چادرملو، مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، فولاد سیرجان ایرانیان و نورد فولاد صنعتی و ساختمانی یزد ۵ شرکت با بیشترین رشد افزایش حجم و ارزش معاملات بودند که تندیس و لوح یادبود این مراسم را از آن خود کردند.
انجمن‌های برتر که همراهی خوبی با بورس کالا در افزایش شفافیت و کشف نرخ عادلانه کالاها داشتند شامل انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، انجمن ملی صنایع پلیمر ایران و انجمن سنگ آهن بودند که از آن‌ها نیز تجلیل شد.
براساس این گزارش، مجتمع جهان فولاد سیرجان، آهن و فولاد ارفع، فولاد کاوه جنوب کیش، مجتمع فولاد خراسان و صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه۵ مجتمع فولادی بودند که نسبت فروش داخلی بالایی داشتند.
در این مراسم همچنین از بانک ملت به عنوان پیشرو در ارائه خدمات به مشتریان و عرضه کنندگان بورس کالا و دارای بالاترین ارزش تراکنش‌های تسویه شده تجلیل شد.
هلدینگ‌های برتری که در این مراسم لوح گرفتند و از آنها تقدیر شد شامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، صنایع پتروشیمی خلیج فارس،شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) و شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) بودند.

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها