امین ابراهیمی مدیرعامل از شرکت صنعت فولاد شادگان و اسکله اختصاصی فولاد خوزستان در بندر امام خمینی( ره) بازدید کرد

دومین روز کاری سال نو، مدیرعامل فولاد خوزستان با بازدید از شرکت صنعت فولاد شادگان و اسکله اختصاصی این شرکت در بندر امام خمینی (ره) همراه شد.

دومین روز کاری سال نو، مدیرعامل فولاد خوزستان با بازدید از شرکت صنعت فولاد شادگان و اسکله اختصاصی این شرکت در بندر امام خمینی (ره) همراه شد.

هفتم فرودین ماه امین ابراهیمی و هیات همراه از واحد احیا و فولاد‌سازی شرکت صنعت فولاد شادگان بازدید کردند.

در این بازدید نوروزی حسین تقی‌کهزاد مدیر‌عامل شرکت صنعت فولاد شادگان گزارشی از وضعیت این شرکت و فعالیت‌های در حال انجام ارائه کرد.

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: دستیابی شرکت فولاد شادگان به تولید اسمی ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی نشان از همت و درایت کارکنان تلاشگر مجموعه دارد. این دستاورد را به مردم شریف خوزستان به ویژه مردم بومی منطقه تبریک می‌گویم. امیدوارم با افتتاح طرح تکمیلی شرکت فولاد شادگان، علاوه بر افزایش ظرفیت تولید فولاد، زمینه اشتغال جوانان بومی منطقه فراهم شود.

در ادامه امین ابراهیمی در بازدید از اسکله اختصاصی فولاد خوزستان اظهار داشت: اسکله اختصاصی شرکت فولاد خوزستان در شرق اسکله سیلوی بندر امام خمینی (ره) طراحی و احداث شده و شناورهای با ظرفیت ۷۵ هزار تن می‌توانند در آن پهلوگیری، تخلیه و بارگیری انجام دهند. با وجود اسکله اختصاصی مسیر صادرات فولاد خوزستان هموار است‌. یکی از برنامه‌های سال جاری راه‌اندازی مجدد اسکله اختصاصی است.

@khouzestan_steel_co

 

انتهای پیام//

 

منبع: معدن ۲۴ (www.madan24.com)

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها